Treceți la conținutul principal

Met Gala

 

         Buna dragilor, pentru articolul de azi m-am gandit sa povestim si sa impartasesc si cu voi opinia mea despre cateva tinute care mi-au placut.

     Astazi vorbim despre Met Gala ce a avut loc la New York, pe data de 2 mai. Tin sa mentionez ca eu nu sunt deloc avizata sau in masura sa imi dau cu parerea asupra creatiilor care au fost prezente, dar pot sa va spun  despre ce mi-a placut si ce chiar m-a impresionat. Am ales sa vorbim despre aceasta gala astazi, deoarece este unul din evenimentele mele preferate pe care il urmaresc cu mare drag. Sunt de parere ca absolut toate tinutele care sunt prezentate sunt extraordinar  de spectaculoase, fie ca imi plac mie sau nu.

        Inainte de a incepe sa va arat ceea ce mi-a placut, vreau sa spun si cateva informatii interesante despre acest eveniment. 

    Met Gala se tine din 1995 la New York, iar aceasta gala  celebreaza moda  intr-un mod extravagant, avand ca scop nu doar defilarea celebritatilor in cele mai superbe si neobișnuite  haine dar si strangerea de fonduri pentru Institutul de Costume al Muzeului de Arta din New York. In fiecare an participanții primesc o tema pe care o pot respecta exact sau pot face tot felul de declinari creative, dar fără a se indeparta de tema propusa prea tare. Totusi la acest eveniment nu poate participa chiar oricine, deoarece costa foarte mult, undeva in jur de $30.000 sau chiar $50.000 de dolari si chiar si pentru cei ce au banii acestia sunt sanse sa nu fie primiti. Ana Wintour, redactorul sef al revistei Vogue, are puterea de a decide cine vine si cine nu. 

     Tema anului acesta a fost "gilded glamour", referindu-se la o perioada foarte prospera pentru economia americii din secolul XIX, unde de altfel s-au pus bazele unor imperii ce exista si azi.

       Blake Lively imbracata in Versace, probabil este pe buzele tuturor si apare in toate pozele. Rochia ei chiar este  splendida, superba și o ador. Bineinteles ca ea in fiecare an a aparut pe covorul rosu in tinute spectaculoase, asa ca oarecum ma asteptam ca si aceasta sa fie una superba.

      Sabrina Carpenter imbracata in Paco Rabanne, a mai fost una din fetele cu tinute care mi-au placut extraordinar de mult. Tinuta ei mi se pare spectaculoasa si eleganta.

           Celebra Kim Kardashian este una din  favoritele mele din seara aceasta. Bineinteles ca acum sunt foarte subiectiva, deorece a purtat pe covorul rosu exact rochia purtata de Marilyn Monroe, in 1962, cand a cantat " Happy Birthday", pentru J.F Kennedy. Aceasta rochie a fost vanduta, pentru 5 milioane de dolari acum multi ani, ajungand ulterior in muzeu. Iar Kim purtând-o ca un imprumut de la muzeu pentru seara aceasta. 

      

     Pelerina lui Alicia Keys mi se pare superba, etraordinara si foarte artistica fiind creata de Ralph Lauren. Si rochia a fost una superba, argintie si clasica, dar pelerina mi-a furat total ochii.




     Si ca tot vorbeam de pelerine, acum am o trena, poate nu chiar la fel de spectaculoasa, dar extraodinar de frumoasa si eleganta, poate chiar de printesa as zice. Aici o avem pe Taylor Hill imbracata in Miss Sohee.

     Pentru a ne mentine pe printesisme, mai am multe rochii inspirate, dar acum o avem pe Lena Situations intr-o rochie extraordinar de frumoasa creata de Markarian, acesorisaza cu niste bijuteri si mai frumoase semnate BVLGARI.

        Madelaine Petsch este o alta prinsea a serii imbracata in Moschino.


 


      Vanessa Hudgens care poarta tot o tinuta semnata Moschino. 

           Kendall Jenner poarta si ea o tinuta superba semnata Prada. Ador in totalitatea tinuta ei, atata tot ca nu ii inteleg machiajul, cu ideea sprancenelor blonde, ce ne ofera o senzație ca nu ar avea sprancene. 

       Anitta imbracata si ea in Moschino. Rochia ei are o culoare superba de mov, ce ma duce tot cu gandul la printese, iar perlele se vad superb atasate in felul acesta de rochie. 


         Lily James imbracata tot in Versace cu o rochie pe care  ador. Ador culoarea in primul rand, iar in al doilea rand ador cum se vede tot look-ul per total.

 

        Sara Sampaio imbracata in Michael Kors.

      

        Khloe Kardashian imbracata in Moschino.

      Rosalia imbracata in Givenchy, si da, ador rochia asta,dar   nu doar pentru ca este creata de una din casele de moda ce le ador, dar si pentru felul in care arata rochia. Cred ca este una superba si de efect.


       Jessica Chastain imbracata intr-o rochie superba semnata  Gucci. Ador tinuta de culoarea superba pana la detaliile din pietricele arginti ce o orneaza. Arata exact ca o rochie bijuterie.

     Naomi Campbell imbracata in Burberry. Rochia este una neagra, relativ simpla, dar decorata atat de frumos cu detaliile argintii. Este superba rochia si o ador.


     Donatella Versace îmbrăcată și ea uimitor, alături de Cardi B care sinceră sa fiu, rochia e drăguța dar nu pe placul meu. In schimb rochia Donatellei este superba. 


      Laura Harrier tot intr-o rochie de prințesa, de data asta creata de H&M. 


     Louisa Jacobson îmbrăcată și ea foarte interesant și frumos in Schiaparelli. 


    Sebastian Stan îmbrăcat de la Valentino, încheie lista cu ținutele ce mi-au plăcut din aceasta seara. 

 

      Bun dragilor, acestea au fost toate ținutele ce mie mi-au transmis ceva și care mi-au plăcut, sper sa va placa și vouă acest articol. Sunt tare curioasa care sunt și ținutele voastre preferate ? 

      Noi ne auzim data viitoare, va pup și va imbratisez. 😘















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blogmas-Ziua 6- Treburii iernatice

        Buna dragilor, o noua zi un nou Blogmas. Bine v-am regăsit și astăzi cu un nou articol festiv.       Cum a fost Sf Nicolaie pentru voi și ce va adus ?      Astăzi vorbim despre diverse modalități de relaxare în perioada rece în care ne aflam.         Prima mea recomandare pentru acest articol este sa faceți orice va face pe voi fericiți. Cum ar fi sa va uitați la un film sau serial în orice tematica va place alături de o paturica groasa și o ciocolata sau cafea calda, cum prefera fiecare. Poate și în compania unui prieten pufos sau al unei persoane dragi.     O alta recomandare ar fi sa petreceți timp cu familia, cu persoanele dragii și cu oricine va poate aduce o satisfacție.      Sa vizitați locuri fabuloase în aceasta perioada cum ar fi: târgurile de Crăciun, vizite la munte, la schi sau în vacanta în zone rurale din România.      Tot în aceasta perioada va recomand sa va bucurați de orice atenție veți primii din parte oamenilor din jurul vostru, orice cadou sau orice gest m

Blogmas- Ziua 4- Machiaj de Crăciun

            Buna dragilor, astăzi vin la voi cu un machiaj de Crăciun, ceva simplu și special.        Pana începem sa povestim chiar aș vrea sa știu părerea vostru despre cele trei articole postate pana acum.  V-au plăcut? le-ați găsit interesante? Și vreau sa știu dacă ne-ați vizitat sâmbătă la târg?     Dacă răspunsul este de, detaliați ce va plăcut, ce nu, ce ar mai trebuii îmbunătățit.      Și încă un bonus pe data de 17 și 18 decembrie voi fi iar la târgul Lott de pe Calea Victoriei nr 32-34.     Bun astăzi am zis ca vin la voi cu un machiaj tare interesant și drăguț de Crăciun.       Am ales acest prim machiaj craciunistic așa simplu, pentru a va inspira și pentru al face ori cine isi dorește.  Plus am văzut machiajul pe Pinterest și m-am gândit ca e perfect ca prim machiaj. Și da or sa mai urmeze câteva pana la finalul Blogmasului.         Am început machiajul simplu, prin a îmi curata tenul foarte bine și prin al pregatii cu seruri și baza de machiaj. Prima data am făcut ochii