Treceți la conținutul principal

Happy Halloween

 

   Buna dragilor,

     După cum știți, an de an postez ceva special pentru Halloween. Anul trecut v-am prezentat legenda acestei sărbători. Dacă vreți sa aruncati un ochi găsiți postare pe pagina. 

    Anul acesta m-am gândit sa vin cu ceva recomandări despre filme pe acesta tema. Așa ca am 10 recomandări cinematografice pentru voi, de văzut acasa în familie sau în sălile de cinema.

        Plus va rog sa mergeți pe Instagram sa vedeți și pozele cu machiajul de Halloween de anul acesta My Instagram.


        1.  Hocus Pocus

     Probabil multi dintre voi știți primul film ce a apărut în 1993, dar anul acesta după 30 de ani apare și partea a doua, ce le are în prim plan pe cele 3 vrăjitoare, Sarah, Winifred și Mary, readuse din nou la viață de o adolescenta de 16 ani. Ca și în primul film, vom regăsi o mulțime de momente amuzante cât și multa acțiune.

    2.  Orașul Halloween 


        Nu puteam sa nu includ și filmul meu preferat din copilărie. An de an Disney difuza filme cu tematica de Halloween printre care și aceasta serie foarte frumoasa. Filmul prezintă povestea lui Marnei și a fraților ei ce plaeac împreună cu bunica lor în Orașul Halloween. Copii vor întâmpina multe provocari și vor lupta contra forțelor râului. Filmul este disponibil pe Disney+.

      3. Vrajigemenele


     Alt film al copiilariei mele ce îl urmăream cu plăcere și drag. Povestea e disponibilă pe Disney+ și prezintă povestea a doua surori separate la naștere ce se vor regăsi mai târziu și vor lupta împreună cu mama lor contra forțelor malefice din lumea lor.

    4. Școală pentru bine și rău

      O lansare magica Netflix de anul acesta. Un film ce nu trebuie urmărit doar de Halloween, dar mi s-a părut potrivit sa vorbim acum despre el. Sophie și Agatha cele mai bune prietene, dintr-un sat neprietenos ajung sa fie luate la aceasta școală specială, dar relația lor ajunge pusă la încercare după ce sunt separe una în școală de bine și una în școală de rele din basmele copilariilor noastre.

    5. Capra cu trei iezi


       Film romanesc disponibil în cinematografe cu o acțiune sângeroasă. Cu Maia Morgenstern în rol principal, povestea din basmul lui Creanga devine o poveste cu oameni, în jurul celor trei copii. Oare care va  supraviețui la final?

      6. The conjuring ( Traind printre demoni)


     Film horror ce are trei părți, în care este prezentata povestea familiei Warren. Familie ce studiază și se lupta contra forțelor demonice. În cele trei filme vom regasi trei cazuri la care aceștia au participat bazat pe povesti adevărate. 

          7. Annabelle


        Celebra poveste a lui Annabelle ce este în trei părți. Povestea prezintă tot trei cazuri în care Annabelle și-a făcut de cap ajutata tot de forțele demonice. Poveste ce aduce în mare parte în prim plan tot povestea familiei Warren.
     Și aici va reamintesc sa mergeți din nou pe Instagram, pentru a vedea transformarea mea în Annabelle.

           

   8. The nun


    Era normal sa îl menționăm și pe el, sa fie toată familia prezenta, The Conjuring, Annabelle și The Nun. Aceste filme au o strânsă legaura între ele. Aceasta acțiunea are loc în România ( la castelul Corvinilor Hunedoara). Fiind vorba despre un spirit demonic ce ia forma unei călugărițe.


       9. Blestemul din Bridge Hollow

      Tot o lansare Netflix de anul acesta, ce are în plin plan povestea unei familii ce se muta în cel mai liniștit oraș din Statele Unite. Ei bine aici aceștia au de înfruntat o legenda a orașul ce va prinde viață. Cum se va termina? Ei bine urmăriților alaturii de copii, prieteni sau familie deoarece este un film amuzant și plin de acțiune.

       

      10. Misterul ceasului din perete


         Filmul îl puteți găsii pe Netflix, deșii este o lansare mai veche ce am avut plăcerea sa o văd chiar în cinematografe. Un băiat orfan, ajunge la unchiul sau ce era vrăjitor, iar aceștia împreună cu un vecin trebuie sa oprească un ceas din pereți conacului lor înainte de a duce la bun sfârșit planul ceasului malefic.



      Bun dragilor, acestea au fost recomandările mele. Am ales sa vorbesc doar despre filmele care mi-au plăcut și m-au impresionat. Sper sa le vizionate și voi și sper sa va placa.
     Va reamintesc sa vizitați și pagina mea de Instagram pentru mai multe informații și pentru a fi în contact în fiecare zi. My Instagram
    Și nu uitați și de magazinul de bijuterii pe care îl am, pentru ca v-am pregătit și acolo o sumedenie de surprize. My Shop
    Și mai nou tot pe Instagram aveți ocazia de a cumpara hainele pe care eu nu le mai port. În felul acesta abordam o varianta sustenabila de a recicla și de a salva planeta. Shop My Clothes
           
        Va pup și va îmbrățișezi! Ne vedem data viitoare!😘

     
       



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blogmas-Ziua 6- Treburii iernatice

        Buna dragilor, o noua zi un nou Blogmas. Bine v-am regăsit și astăzi cu un nou articol festiv.       Cum a fost Sf Nicolaie pentru voi și ce va adus ?      Astăzi vorbim despre diverse modalități de relaxare în perioada rece în care ne aflam.         Prima mea recomandare pentru acest articol este sa faceți orice va face pe voi fericiți. Cum ar fi sa va uitați la un film sau serial în orice tematica va place alături de o paturica groasa și o ciocolata sau cafea calda, cum prefera fiecare. Poate și în compania unui prieten pufos sau al unei persoane dragi.     O alta recomandare ar fi sa petreceți timp cu familia, cu persoanele dragii și cu oricine va poate aduce o satisfacție.      Sa vizitați locuri fabuloase în aceasta perioada cum ar fi: târgurile de Crăciun, vizite la munte, la schi sau în vacanta în zone rurale din România.      Tot în aceasta perioada va recomand sa va bucurați de orice atenție veți primii din parte oamenilor din jurul vostru, orice cadou sau orice gest m

Met Gala

           Buna dragilor, pentru articolul de azi m-am gandit sa povestim si sa impartasesc si cu voi opinia mea despre cateva tinute care mi-au placut.      Astazi vorbim despre Met Gala ce a avut loc la New York, pe data de 2 mai. Tin sa mentionez ca eu nu sunt deloc avizata sau in masura sa imi dau cu parerea asupra creatiilor care au fost prezente, dar pot sa va spun  despre ce mi-a placut si ce chiar m-a impresionat. Am ales sa vorbim despre aceasta gala astazi, deoarece este unul din evenimentele mele preferate pe care il urmaresc cu mare drag. Sunt de parere ca absolut toate tinutele care sunt prezentate sunt extraordinar  de spectaculoase, fie ca imi plac mie sau nu.         Inainte de a incepe sa va arat ceea ce mi-a placut, vreau sa spun si cateva informatii interesante despre acest eveniment.      Met Gala se tine din 1995 la New York, iar aceasta gala  celebreaza moda  intr-un mod extravagant, avand ca scop nu doar defilarea celebritatilor in cele mai superbe si neobișnuite

Blogmas- Ziua 4- Machiaj de Crăciun

            Buna dragilor, astăzi vin la voi cu un machiaj de Crăciun, ceva simplu și special.        Pana începem sa povestim chiar aș vrea sa știu părerea vostru despre cele trei articole postate pana acum.  V-au plăcut? le-ați găsit interesante? Și vreau sa știu dacă ne-ați vizitat sâmbătă la târg?     Dacă răspunsul este de, detaliați ce va plăcut, ce nu, ce ar mai trebuii îmbunătățit.      Și încă un bonus pe data de 17 și 18 decembrie voi fi iar la târgul Lott de pe Calea Victoriei nr 32-34.     Bun astăzi am zis ca vin la voi cu un machiaj tare interesant și drăguț de Crăciun.       Am ales acest prim machiaj craciunistic așa simplu, pentru a va inspira și pentru al face ori cine isi dorește.  Plus am văzut machiajul pe Pinterest și m-am gândit ca e perfect ca prim machiaj. Și da or sa mai urmeze câteva pana la finalul Blogmasului.         Am început machiajul simplu, prin a îmi curata tenul foarte bine și prin al pregatii cu seruri și baza de machiaj. Prima data am făcut ochii