Treceți la conținutul principal

Queen


               Cu totii cunoastem macar fragmente din piesele celebrei formatii britanice de muzica rock, trupa ce a activat intre anii 1970-1980, si la inceputul anilor 1990. Queen fiind formata din Freddie Mercury, Brian May, Roger Taylor si John Deacon. 

             Acestia ajungand foarte cunoscuti si iubiti la jumatatea anilor 1970, iar influentele puernice ale acestora se regasesc si astazi asupra multor artisti.   

   Queen de-a lungul perioadei sale de glorie se bucura de 18 locuri intai la categoria albume, de 17 locuri intai la categoria single si 8 locuri intai la categoria DVD-urilor. 

      Chiar si dupa moartea lui Freddie ( 1991) si retragerea lui John din 1997, May si Taylor vor continua sa cante impreuna. Desi din 2004 pana in 2009 vor canta alaturi si de Paul Rodgers, iar din 2009 vor colabora alaturi de Adam Lambert, alaturi de care vor pleca si in turneu in perioada anilor 2014-2015.

         Tin sa mentionez si ca solistul trupei, Freddie Mercury a decedat in urma unor complicatii la sistemul imunitar, datorata de infectia cu virusul care cauzeaza Sindromul Imunodeficientei umane Dobandite ( SIDA).

            Inspirata de filmul facut in onoarea lor ( Bohemian Rhapsody), m-am gandit sa aduc 4 idei de tinute inspirate de 4 piese ale acestora. 

                           " Mama"  


                    Mama fiind una din piesele lor scrisa de Freddie. Piesa ce i-o dedica mamei sale.
            Am incercat sa creez un look al unei mame, moderne de inspiratie a anilor 1980, cu piese simple ce le poate avea oricine.  Am combinat un maiou simplu verde, cu o perecehe de pantaloni lagri si colorati cu o geaga de blugi si cam asta fiind combinatia, bineinteles cu cateva accesorii mari si un machiaj, care sper eu s-au apropiat de acele vremuri.



                                 Love of may life 

    

                    Aceasta fiind scrisa tot de Freddie, dupa ce Queen a performat in Sudul Americi in 1981.
             Pentru aceasta tinuta, m-am folosit pur si simplu de o pereche de blugi si un top, unde i-am alaturat o geaca de blugi , o esarfa si o geanta. Incercand sa creez un look cat mai tiresc si cat mai inspirat din anii 1980, pe scurt cum m-as fi imbracat eu daca traiam in acea perioada. 



               Bohemian Rhapsody

     
             Si aceasta fiind o melodie scrisa de Freddie si inregistrata in cadrul albumului " A Night at the Opera", aparauta si separat ca single. Acest nume purandu-l si filmul de la care mi-a venit ideea acestui articol. 
            Pentru acesata tinuta m-am gandit sa iau o roche cat mai boema si cat mai inflorata la care i-am adaugat o curea si o cordeluta de flori. Simplu si clasic cred ca ar carateriza-o. 
   

                                " We Are the Champions"

           


       Aceasta fiind una dintre cele mai faimoase si populare piese ale lor, si ramane a fi printre cele mai cunoscute imnuri rock. Scrisa si aceasta tot de Freddie.
             Am ales pentru acesta tinuta un look format din piese care sa induca acel stil rock si puternic prin combinarea unui maiou de catifea si a unor pantaloni lejeri, largi, alaturandu-le o geaca de blugi cu cateva rupturi. 






       




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blogmas-Ziua 6- Treburii iernatice

        Buna dragilor, o noua zi un nou Blogmas. Bine v-am regăsit și astăzi cu un nou articol festiv.       Cum a fost Sf Nicolaie pentru voi și ce va adus ?      Astăzi vorbim despre diverse modalități de relaxare în perioada rece în care ne aflam.         Prima mea recomandare pentru acest articol este sa faceți orice va face pe voi fericiți. Cum ar fi sa va uitați la un film sau serial în orice tematica va place alături de o paturica groasa și o ciocolata sau cafea calda, cum prefera fiecare. Poate și în compania unui prieten pufos sau al unei persoane dragi.     O alta recomandare ar fi sa petreceți timp cu familia, cu persoanele dragii și cu oricine va poate aduce o satisfacție.      Sa vizitați locuri fabuloase în aceasta perioada cum ar fi: târgurile de Crăciun, vizite la munte, la schi sau în vacanta în zone rurale din România.      Tot în aceasta perioada va recomand sa va bucurați de orice atenție veți primii din parte oamenilor din jurul vostru, orice cadou sau orice gest m

Met Gala

           Buna dragilor, pentru articolul de azi m-am gandit sa povestim si sa impartasesc si cu voi opinia mea despre cateva tinute care mi-au placut.      Astazi vorbim despre Met Gala ce a avut loc la New York, pe data de 2 mai. Tin sa mentionez ca eu nu sunt deloc avizata sau in masura sa imi dau cu parerea asupra creatiilor care au fost prezente, dar pot sa va spun  despre ce mi-a placut si ce chiar m-a impresionat. Am ales sa vorbim despre aceasta gala astazi, deoarece este unul din evenimentele mele preferate pe care il urmaresc cu mare drag. Sunt de parere ca absolut toate tinutele care sunt prezentate sunt extraordinar  de spectaculoase, fie ca imi plac mie sau nu.         Inainte de a incepe sa va arat ceea ce mi-a placut, vreau sa spun si cateva informatii interesante despre acest eveniment.      Met Gala se tine din 1995 la New York, iar aceasta gala  celebreaza moda  intr-un mod extravagant, avand ca scop nu doar defilarea celebritatilor in cele mai superbe si neobișnuite

Blogmas- Ziua 4- Machiaj de Crăciun

            Buna dragilor, astăzi vin la voi cu un machiaj de Crăciun, ceva simplu și special.        Pana începem sa povestim chiar aș vrea sa știu părerea vostru despre cele trei articole postate pana acum.  V-au plăcut? le-ați găsit interesante? Și vreau sa știu dacă ne-ați vizitat sâmbătă la târg?     Dacă răspunsul este de, detaliați ce va plăcut, ce nu, ce ar mai trebuii îmbunătățit.      Și încă un bonus pe data de 17 și 18 decembrie voi fi iar la târgul Lott de pe Calea Victoriei nr 32-34.     Bun astăzi am zis ca vin la voi cu un machiaj tare interesant și drăguț de Crăciun.       Am ales acest prim machiaj craciunistic așa simplu, pentru a va inspira și pentru al face ori cine isi dorește.  Plus am văzut machiajul pe Pinterest și m-am gândit ca e perfect ca prim machiaj. Și da or sa mai urmeze câteva pana la finalul Blogmasului.         Am început machiajul simplu, prin a îmi curata tenul foarte bine și prin al pregatii cu seruri și baza de machiaj. Prima data am făcut ochii