Treceți la conținutul principal

Halloween Inspiration


         De la vrăjitoare la vampiri, la clovni poate chiar fantome, aceasta este sarbatorita an de an de sute de copii sau chiar și de adulți in ultima zi a luni octombrie. Aceasta sărbătoare din punctul meu de vedere este una tare specială, deoarece ne lasă creativitatea, originalitatea și inspirația sa iasă la iveală. 

       Poți fi orice sau oricine vrei tu sa fi in acea zi sa ieși așa pe strada fără ca oameni sa se uite dubios după tine, deși dacă ești la noi probabil treaba nu sta chiar așa. Dar ceea ce contează e sa ne distram cu rezultatul final. 

      Aceasta luând nastere in perioada celtica cu numele de Samhain, acestea credeau ca poarta dintre cele 2 lumi se slabeste si spiritele pot trece cu usurinta, prin urmare, acestia se costumau pentru a le indeparta, iar in 835 Biserica Romano-Catolica a transformat-o in Sarbatoarea Tuturol Sfintilor sau All-Hallows-Even. 

             Marci ale Halloween-ului:

      Cel mai reprezentativ pentru acesta este sculptarea de jack'o-lanterne atestata de la 1837 fiind asociata cu vremea recoltei devenind specifica pentru Halloween la sfarsitul secolului XIX-lea.  

     Oamenii obijnuiesc sa isi decoreze casele cu acesti dovleci, cu usturoi atarnat pe la geamuri sau pe la usi, cu coceni de porumbi sau chiar cu sperietori de ciori. Mai nou in zilele noastre exista sute de magazine ce comercializeaza sute de decoratiuni de diverse feluri pentru a ne decora casa cat mai in spiritul sarbatorii. Culorile specifice acesteaia fiind negru si portocaliu. 

      Costumele:

      Costume traditionale sunt cele de vrajitoare, de mumii, fantome, scheleti sau diavoli, iar mai nou in vremea noastra punem fi oricine vrem. 

      Ca si in exemplul meu, am ales sa ma machiez singura incercand sa recreez un clovn ceva mai atipic. Iar costumul in sine fiind creat cu ce aveam prin casa cu haine cat mai apropiate de ideea de clovn.

 




                 Mancaruri:
               
                     ☺Barmbrack 
                     ☺Caramele 
                     ☺Mar caramelizat/ glazurat
                     ☺ Porumb caramelizat
                     ☺Calcannon
                     ☺Placinta de dovleac, paine cu dovleac
                     ☺ Seminte de dovleac prajite
                     ☺ Prajitura Soul
              
          Hallowen-ul fiind una dintre cele mai vechi sarbatori din lume, este sarbatorit acum in foarte multe tari de pe glob, cele mai populare fiind Irlanda, Satele Unite, Canada si Regatul Unit. De Halloween se vand anual sute de bomboane, fiind a doua sarbatoare dupa Craciun ce face vanzari imense la nivel global. 



 
          Iar recomandarile mele pentru Halloween sunt, bineinteles petrecerile cu costume, dar, avand in vedere situatia in care ne aflam, ceea ce recomand este sa stam acasa la un film tematic alaturi de cativa prieteni si gustari. Sa aveti un Halloween distractiv si fericit!<3
                             
                                





                          


            

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blogmas-Ziua 6- Treburii iernatice

        Buna dragilor, o noua zi un nou Blogmas. Bine v-am regăsit și astăzi cu un nou articol festiv.       Cum a fost Sf Nicolaie pentru voi și ce va adus ?      Astăzi vorbim despre diverse modalități de relaxare în perioada rece în care ne aflam.         Prima mea recomandare pentru acest articol este sa faceți orice va face pe voi fericiți. Cum ar fi sa va uitați la un film sau serial în orice tematica va place alături de o paturica groasa și o ciocolata sau cafea calda, cum prefera fiecare. Poate și în compania unui prieten pufos sau al unei persoane dragi.     O alta recomandare ar fi sa petreceți timp cu familia, cu persoanele dragii și cu oricine va poate aduce o satisfacție.      Sa vizitați locuri fabuloase în aceasta perioada cum ar fi: târgurile de Crăciun, vizite la munte, la schi sau în vacanta în zone rurale din România.      Tot în aceasta perioada va recomand sa va bucurați de orice atenție veți primii din parte oamenilor din jurul vostru, orice cadou sau orice gest m

Met Gala

           Buna dragilor, pentru articolul de azi m-am gandit sa povestim si sa impartasesc si cu voi opinia mea despre cateva tinute care mi-au placut.      Astazi vorbim despre Met Gala ce a avut loc la New York, pe data de 2 mai. Tin sa mentionez ca eu nu sunt deloc avizata sau in masura sa imi dau cu parerea asupra creatiilor care au fost prezente, dar pot sa va spun  despre ce mi-a placut si ce chiar m-a impresionat. Am ales sa vorbim despre aceasta gala astazi, deoarece este unul din evenimentele mele preferate pe care il urmaresc cu mare drag. Sunt de parere ca absolut toate tinutele care sunt prezentate sunt extraordinar  de spectaculoase, fie ca imi plac mie sau nu.         Inainte de a incepe sa va arat ceea ce mi-a placut, vreau sa spun si cateva informatii interesante despre acest eveniment.      Met Gala se tine din 1995 la New York, iar aceasta gala  celebreaza moda  intr-un mod extravagant, avand ca scop nu doar defilarea celebritatilor in cele mai superbe si neobișnuite

Blogmas- Ziua 4- Machiaj de Crăciun

            Buna dragilor, astăzi vin la voi cu un machiaj de Crăciun, ceva simplu și special.        Pana începem sa povestim chiar aș vrea sa știu părerea vostru despre cele trei articole postate pana acum.  V-au plăcut? le-ați găsit interesante? Și vreau sa știu dacă ne-ați vizitat sâmbătă la târg?     Dacă răspunsul este de, detaliați ce va plăcut, ce nu, ce ar mai trebuii îmbunătățit.      Și încă un bonus pe data de 17 și 18 decembrie voi fi iar la târgul Lott de pe Calea Victoriei nr 32-34.     Bun astăzi am zis ca vin la voi cu un machiaj tare interesant și drăguț de Crăciun.       Am ales acest prim machiaj craciunistic așa simplu, pentru a va inspira și pentru al face ori cine isi dorește.  Plus am văzut machiajul pe Pinterest și m-am gândit ca e perfect ca prim machiaj. Și da or sa mai urmeze câteva pana la finalul Blogmasului.         Am început machiajul simplu, prin a îmi curata tenul foarte bine și prin al pregatii cu seruri și baza de machiaj. Prima data am făcut ochii