Treceți la conținutul principal

Filme, seriale si carti

 

           Buna dragilor. Azi vin la voi cu niste recomandari recente despre cateva filme, seriale si carti. Ce sper sa va placa si sa le gasiti interesante. 

      Eu azi am sa vin cu recomandari ce mi-au placut mie, asa ca va exista o parere subiectiva la mijloc, ce poate o sa va placa si voua sau nu, dar cu toate aste cred ca poate fi un articol inspirational.

        Am sa incep cu filmele, pentru ca stiu ca ele pot fi subiectul cel mai de interes.

       A: Filme

                   1.   Vrajitoarele


               Film aparut de curand pe HBO, ce cred eu ca este dragutel. Are o actiune destul de interesanta, mai mult pentru copii. Este amuzant. Actiunea are loc in Alabama, amplasata in ani 1960, iar baietelul ce este rolul principal intra in contact cu niste vrajitoare ce nu le placeau copii si doreau cu orice pret sa le faca rau.  Cu bine cu rau actiunea are un continut interesant, oarecum atipic, si chiar il recomand pentru zilele in care nu vreti sa va uitati la ceva prea incarcat de actiune. 

                               2. Red Notice

          

           Si acesta este o aparitie recenta, doar ca de data aceasta pe Netflix. Este un film simplu cu hoti si spioni. Nu pot sa spun ca are ceva special, pe alocuri are si momente comice, dar cu toate astea este foarte dragut. Dar ce mi sa aparut superb au fost tinutele purtate de Gal Gadot. Actiunea este pusa in plan de un agent FB ce v-a face pereche cu un hot cunoscut de arta in prinderea unei alte raufacatoare. Sper sa il urmariti si voi pentru ca merita.

                         3. Colti in noapte:

      Cred ca asta e si in top 1 filme vazute in ultimele 2 sapatamani ce chiar mi-au placut, a fost tare dragut si de loc exagerat. Are si multe parti amuzante. Protagonistul actiunii este un tanar sofer ce are 2 clinete ceva mai speciale pentru o noapte ce v-a schimba multe in vietile personajelor. Per total este un film bun ce il recomand cu mare drag.  De altfel si el este aparut tot de curand.

               4. SAS: Ascensiunea lebedei Negere.

      Si el tot o lansare de anul acesta este si chiar una extraordinar de buna. Cred ca filmul asta are tot de ce avem nevoie, actiune, suspan, intorsaturi de situatie. Un agent al fortelor speciale calatoarea de la Londra alaturi de viitoare sotie catre Paris, cand trenul lor este asediat, si vor fi luati multi ostatici.

            B: Seriale.

                                        1. Legacies

          Este aparut de ceva timp, dar eu inca ma uit la el deoarece inca apar episoade. Si cred ca este un serial bun, nu ca precedentele lui dar e bun in felul lui. Nu prea am multe de spud ca sa nu dezvalui prea mult. Dar ideea principala este infrangerea lui Mallivor, si a monstrilor lui.

                            2. Alta Mar ( Marile nimanui)

             Alta Mar e aparut de ceva timp, si din pacate nu mai apar episoade din el. La actual avand 3 sezoane. Ce inglobeaza o croaziera maritima cu peripetii. Actiunea se invarte in jurul celor doua surori ce urca la bordul navei. Iar in lunga cursa catre Argentina se vor intampla sute de " accidente" socante ce le va schmba viata. E unul din serialele mele preferate, ce sper sa va placa si voua.

                            3. Strengarii:

      

           Si el e o lansare a anului acesta, chiar una foarte atipica, prezentand o poveste a lui Sherlock, cred eu nemaintanlita si speciala. In acest serial sunt amestecate mai multe evenimente, ce impreuna dau fruoms. Aciunea ii are in prim plan pe 4 copii de pe strada si printul ce isi dorea sa fie unul de-al lor, iar acestia incearca impreuna sa gaseasca cauza unui sir de evenimente ingrozitoare. Iar toate aste duc catre Sherlock si prietenul sau.

                   4. The Wheel of Time:

         Iar ultimul serial despre care vorbim azi. Este chiar cea mai recenta aparitie de care am vorbit azi. Pe el il puteti gasi pe Video Prime. Si serialul asta efectv e superb , momentat, incerc sa nu am asteptari prea marii, deoarece are doar cateva episoade aparute. Asa ca nu pot sa va spun nici eu prea multe depre actiunea lor, pot doar sa va recomand sa vedeti trailer.

         C: Carti.

        Din pacate am lasat la final ultimul punct depsre care vorbim azi, pentru ca nu stiam cati dintre voi mai sunteti interesati de asa ceva. 

              1. Alienistul.

        Incep cu ea pentru ca exista si un serial in urma ei care este extraordinar de frumos ce se numeste exact ca si cartea si vi-l recomand cu drag. De altfel si carte s-a ridicat la nivelul serialului ( eu am vazut mai intai serialul, asa ca am avut asteptarii mari din parte cartii) Actiuna se prezinta undeva spre sfarsitul secolului XIX, si in el putem gasii elemente atipice pentru vremea respectiva. Spre exemplu o fata in politie. Sara, Laszlo, John, Lucius si Marcus fac echipa pentru a rezolva misterele diferitelor cazuri de crime.

                          2. Diavolul Capcana amintirilor

             Ea este ultima carte din seria "Anchetele lui Audrey Rose". Am avut foarte putine asteptarii sa implaca, deoarece volumul 2 si 3 m-au cam dezamagit profund. Primul volum cat si ultimul cred eu ca au fost cele mai frumoase si pline de actiune. Cred despre ultimul volumca ne-a prezentat frumos sfaristul povestii asteia frumoase si ne-a lasat impacati. Sa stim ca totul se va termina cu bine. Cartea, cat si toata seria este pe baza medicinei legale si a dorintei lui Audrey de a o studia. Da cum la 1800 si ceva pentru o fata nu se cuvine sa faci asa ceva, ea v-a studia pe ascuns. Asa se ajunge si la actiunile din ultimul volum. Unde dupa multe traume Audrey Si Thomas sunt prinsi in amintirile si sentimenete lor, dar cu toate astea cei doi continua sa revolve cazuri.

 

                3. Reginele din Fennbrin.

           Ea este o nuvela adusa seriei " Trei Coroane Intunecate", ce ne prezinta mai multe detalii despre reginele insulei Fennbrin. Ea este destul de interesanta, desi nu are ceva special fiind o nuvela. Asa ca o recomand specail celor ce au citit seria sau celor ce urmeaza sa o citeasca. Pentru ca sigur o sa le placa si aceasta.

                     4. Baroque Books& Arts:






           Acum vin la voi mai mult cu recomandarea unei edituri decat a unei carti. Cartile celor de la Baroque sunt o capodopera vizuala datorita copertelor atat de frumos realizate. Cred ca sunt unele din putinele carti cu cele mai frumoase coperte din biblioteca mea. Si pe langa asta acestia detin niste titluri atat de interesante. Marea majoritate a cartilor de la ei sunt informative, ajutatoare si oarecum educative, intr-un mod nou, iesit din comun si zic eu modern. Eu va recomand orice carte de la ei asa ca daca va iese vreuna in cale si va palce nu o evitati, cumparati-o pentru ca orice carte de la ei se merita din atatea puncte de vedere.

              Acesta a fost articolul meu de azi. Sper ca va place. Daca a-ti vazut vreun film sau serial ori a-ti citit vreuna din carti astept sa discutam pe baza lor. Va pup si ne vedem data viitoare cu o surpriza.😘







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blogmas-Ziua 6- Treburii iernatice

        Buna dragilor, o noua zi un nou Blogmas. Bine v-am regăsit și astăzi cu un nou articol festiv.       Cum a fost Sf Nicolaie pentru voi și ce va adus ?      Astăzi vorbim despre diverse modalități de relaxare în perioada rece în care ne aflam.         Prima mea recomandare pentru acest articol este sa faceți orice va face pe voi fericiți. Cum ar fi sa va uitați la un film sau serial în orice tematica va place alături de o paturica groasa și o ciocolata sau cafea calda, cum prefera fiecare. Poate și în compania unui prieten pufos sau al unei persoane dragi.     O alta recomandare ar fi sa petreceți timp cu familia, cu persoanele dragii și cu oricine va poate aduce o satisfacție.      Sa vizitați locuri fabuloase în aceasta perioada cum ar fi: târgurile de Crăciun, vizite la munte, la schi sau în vacanta în zone rurale din România.      Tot în aceasta perioada va recomand sa va bucurați de orice atenție veți primii din parte oamenilor din jurul vostru, orice cadou sau orice gest m

Met Gala

           Buna dragilor, pentru articolul de azi m-am gandit sa povestim si sa impartasesc si cu voi opinia mea despre cateva tinute care mi-au placut.      Astazi vorbim despre Met Gala ce a avut loc la New York, pe data de 2 mai. Tin sa mentionez ca eu nu sunt deloc avizata sau in masura sa imi dau cu parerea asupra creatiilor care au fost prezente, dar pot sa va spun  despre ce mi-a placut si ce chiar m-a impresionat. Am ales sa vorbim despre aceasta gala astazi, deoarece este unul din evenimentele mele preferate pe care il urmaresc cu mare drag. Sunt de parere ca absolut toate tinutele care sunt prezentate sunt extraordinar  de spectaculoase, fie ca imi plac mie sau nu.         Inainte de a incepe sa va arat ceea ce mi-a placut, vreau sa spun si cateva informatii interesante despre acest eveniment.      Met Gala se tine din 1995 la New York, iar aceasta gala  celebreaza moda  intr-un mod extravagant, avand ca scop nu doar defilarea celebritatilor in cele mai superbe si neobișnuite

Blogmas- Ziua 4- Machiaj de Crăciun

            Buna dragilor, astăzi vin la voi cu un machiaj de Crăciun, ceva simplu și special.        Pana începem sa povestim chiar aș vrea sa știu părerea vostru despre cele trei articole postate pana acum.  V-au plăcut? le-ați găsit interesante? Și vreau sa știu dacă ne-ați vizitat sâmbătă la târg?     Dacă răspunsul este de, detaliați ce va plăcut, ce nu, ce ar mai trebuii îmbunătățit.      Și încă un bonus pe data de 17 și 18 decembrie voi fi iar la târgul Lott de pe Calea Victoriei nr 32-34.     Bun astăzi am zis ca vin la voi cu un machiaj tare interesant și drăguț de Crăciun.       Am ales acest prim machiaj craciunistic așa simplu, pentru a va inspira și pentru al face ori cine isi dorește.  Plus am văzut machiajul pe Pinterest și m-am gândit ca e perfect ca prim machiaj. Și da or sa mai urmeze câteva pana la finalul Blogmasului.         Am început machiajul simplu, prin a îmi curata tenul foarte bine și prin al pregatii cu seruri și baza de machiaj. Prima data am făcut ochii