Treceți la conținutul principal

Colecția de palete pentru machiaj

 

        Buna dragii mei frumoși! Ce mai faceți și ce mai ziceți ? 

     Eu azi vin la voi cu colecția mea de palete pentru machiaj având destul de multe plus încă câteva ce sunt pe drum sa ajung la mine. 

        Pentru cele ce le folosesc zilnic am creat si cateva idei de machiaje, ceva mai speciale așa ca sper sa va placa. 

                                MAKEUP REVOLUTION

          De la ei am si cele mai multe fiind si preferatele mele. Momentan am 3 plus inca patru ce le-am comandat si sunt pe drum. Pe ele le puteti gasi in magazinele DM, Notino, Pink Panda. Dar daca ar fi sa va zic de unde exact sa le cumparati ar fii Pink Panda, deoarece le puteti lua la un pret mult mai bun ( undeva pana in 50 de lei daca sunt la reducere) iar ei au pe stoc absolut toate paletele din seria asta. 

                                                 CHILLED

                         

       Aceasta este si prima mea paleta de la ei cat si din gama asta foarte frumoasa de la ei.
       Culorile ce mi-au atras atentia dianinte sa o cumpar au fost cele in nuantele acele tare interesante de verde, iar in momentul in care le-am incercat am ramas socata de cat de pigmentate erau. Paleta contine 3 farduri mate, 3 glittere presate ( ce vor sta pe ochii numai cu lipici pentru asa ceva) si 9 farduri sidefate ce sunt foarte pigmentate si ele si rezista fantastic. Pretul paletelor ce le am acum nu il mai stiu da cum am zis si mai sus sigur le-am luat pana in 50 de lei. Si eu una cred ca e un pret mai mult decat ok pentru cat de bune mi s-au parut mie. Cat despre fardurile inchis ce contin mai mult pigment, cade putin surplus, dar asta numai daca ei excesiv de multa culoare pe pensula, in rest te impaci super bine cu continutul acesteia.



               Cat despre machiajul pe care l-am facut pentru ea am folosit cele mai nebune culori de verde ce cred eu ca ar fi starnit curiozitatea asupra felului cum arata. Iar sclipicurile putei sa le vedeti cum arata lipite in blogurile din cadrul Blogmasului.



            In obtinerea look ului am folosit culorile: NATURAL, MIST ,LEAF si CANDY LAND.

               FOREVER FLAWLESS: ICE




            Urmatoarea paleta ce o am de la ei este aceasta cu extraordinar mult albastru, dar cu niste nuante atat de frumoase si de usor de integrat in macheajele de zi cu zi. De cand o am ador sa pun puina culoare pe ochii mai ales pe pleoapa inferioara. Culorile de altfel sunt foarte pigmentate avand: 9 culori mate, 1 semi pigment sclipicios presat si 8 nuante sidefate.


           Pe acesta l-am facut foarte simplu cu un criss in care am folosit nuanta FREEZE, iar codita mov este in nuanta H2O.
 

               FOREVER FLAWLESS: FIRE





          Si ultima este una ceva mai simpla si mai clasica mai purtabila sa zicem asa de zi cu zi. Ea contine unele dintre cele mai pigmentate culori de rosu si de galben pe care am putut sa le incerc pana acum .
          Daca ar fi sa ma intrebatii care e preferata mea, e greu de zis, nu as putea alege fiind toate extraordinar de bune, iar frecventa cu care le folosesc depind foarte de mult de cum ma imbrac si de unde merg. Daca ar fi dupa mine eu leas purta 24 din 24.

              Cred eu ca ea e singura paleta cu care am putut face un machiaj de zi cu zi foarte dragut utilizand culorile LAVA, RED HOT. INFERNO, IGNITE SI PHEONIX.


                        SEPHORA SI NYX:

          Le voi pune impreuna deoarece sunt doar trei in total si poate voi face articolul umpic mai scurt deoarece cred ca m-am extins suficient si imi doresc ca toti sa aveti timp sa il cititi.



            Prima cu care am ales sa incep este si cea mai noua paleta din colectia mea fiind primita de Craciun de la prietena mea cea mai buna, iar paleta face parte din gama SEPHOREI si este o Pocket Palette. Care e foarte adorabila si utila pentru calatorii iar culorile sunt un fenomen. 

          Voi continua cu o paleta de la NYX, intr-o colectie mai veche doar din culori pamanti ce am folosit-o mult timp zi de zi. Eu una cred ca inca o mai puteti gasi in magazine si daca o intanliti v-o recomand cu cel mai mare drag fiind exact ce trebuie pentru calatorii. Cat despre fardurile din adventul din iarna, inaca le mai folosesc foarte mult, dar nu le-am introdus pentru ca stiam ca deja le-ati vazut si am zis sa nu fie chiar repetitiv.

             Ea saracuta este o paleta atat de iubita la vremea ei. O am de foarte mult timp. Probabil a si expirat si stiu ca nu e bine sa o folosesc asa, dar mie tot imi place fiind o paleta tot de la SEPHORA, doar ca dintr-o colectia de vreo 3 sau 4 ani.

     

                                    MAI MULTE PALETE:

         Aici am introdus toate paletele ce le folosesc foarte rar uneori poate de loc, dar pe care le am si imi plac.

             MORPHE



          Paleta asta e excesiv de cunoscuta, cred ca macar o data ati putut sa va loviti de ea. Mie una nu imi place asa de mult de zi cu zi. Poate doar noantele de maro si cele pamantii in rest nuantele acelea de albastru si mov nu prea mi se par wow.
                    

                        KYLIE JENNER: NAUGHTY


                       Este o paleta frumoasa cu culori pentru toate gusturile, dar eu una nu am un motiv exact pentru care nu o folosesc mai des. 



            Bun, acestea au fost cam toate paletele pe care le am. Mai am cateva doar ca ori sunt de demult si aveti sanse sa nu le gasiti sau nu le mai folosesc nici eu. 
           Ce v-am arata acum spr sa va placa am sa mai actualizez colectia si dupa ce voi testa cele 4 palete ce urmeaza sa imi vina. Eu una sper sa imi placa caci am astepari mari.
   
           Va pup si va imbratisez 😘

   









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blogmas-Ziua 6- Treburii iernatice

        Buna dragilor, o noua zi un nou Blogmas. Bine v-am regăsit și astăzi cu un nou articol festiv.       Cum a fost Sf Nicolaie pentru voi și ce va adus ?      Astăzi vorbim despre diverse modalități de relaxare în perioada rece în care ne aflam.         Prima mea recomandare pentru acest articol este sa faceți orice va face pe voi fericiți. Cum ar fi sa va uitați la un film sau serial în orice tematica va place alături de o paturica groasa și o ciocolata sau cafea calda, cum prefera fiecare. Poate și în compania unui prieten pufos sau al unei persoane dragi.     O alta recomandare ar fi sa petreceți timp cu familia, cu persoanele dragii și cu oricine va poate aduce o satisfacție.      Sa vizitați locuri fabuloase în aceasta perioada cum ar fi: târgurile de Crăciun, vizite la munte, la schi sau în vacanta în zone rurale din România.      Tot în aceasta perioada va recomand sa va bucurați de orice atenție veți primii din parte oamenilor din jurul vostru, orice cadou sau orice gest m

Met Gala

           Buna dragilor, pentru articolul de azi m-am gandit sa povestim si sa impartasesc si cu voi opinia mea despre cateva tinute care mi-au placut.      Astazi vorbim despre Met Gala ce a avut loc la New York, pe data de 2 mai. Tin sa mentionez ca eu nu sunt deloc avizata sau in masura sa imi dau cu parerea asupra creatiilor care au fost prezente, dar pot sa va spun  despre ce mi-a placut si ce chiar m-a impresionat. Am ales sa vorbim despre aceasta gala astazi, deoarece este unul din evenimentele mele preferate pe care il urmaresc cu mare drag. Sunt de parere ca absolut toate tinutele care sunt prezentate sunt extraordinar  de spectaculoase, fie ca imi plac mie sau nu.         Inainte de a incepe sa va arat ceea ce mi-a placut, vreau sa spun si cateva informatii interesante despre acest eveniment.      Met Gala se tine din 1995 la New York, iar aceasta gala  celebreaza moda  intr-un mod extravagant, avand ca scop nu doar defilarea celebritatilor in cele mai superbe si neobișnuite

Blogmas- Ziua 4- Machiaj de Crăciun

            Buna dragilor, astăzi vin la voi cu un machiaj de Crăciun, ceva simplu și special.        Pana începem sa povestim chiar aș vrea sa știu părerea vostru despre cele trei articole postate pana acum.  V-au plăcut? le-ați găsit interesante? Și vreau sa știu dacă ne-ați vizitat sâmbătă la târg?     Dacă răspunsul este de, detaliați ce va plăcut, ce nu, ce ar mai trebuii îmbunătățit.      Și încă un bonus pe data de 17 și 18 decembrie voi fi iar la târgul Lott de pe Calea Victoriei nr 32-34.     Bun astăzi am zis ca vin la voi cu un machiaj tare interesant și drăguț de Crăciun.       Am ales acest prim machiaj craciunistic așa simplu, pentru a va inspira și pentru al face ori cine isi dorește.  Plus am văzut machiajul pe Pinterest și m-am gândit ca e perfect ca prim machiaj. Și da or sa mai urmeze câteva pana la finalul Blogmasului.         Am început machiajul simplu, prin a îmi curata tenul foarte bine și prin al pregatii cu seruri și baza de machiaj. Prima data am făcut ochii