Treceți la conținutul principal

Rezoluții in 2022

 

                Buna dragii mei frumosi, stiu ca e prima data cand ne auzim pe anul acesta, asa ca vreu sa incep prin a va spune un mare LA MULTI ANI!!!. Sa aveti un an fericit, plin de bucurii si de iubire.

         Chiar sunt tare curioasa cum v-ati petrecut voi noaptea dintre ani. La mine sincer nu a fost nimic special, doar ca l-am petrecut cu cativa prieteni. 

       Si bineinteles daca tot am ajuns in zona asta sunt tare curioasa voi ce rezolutii aveti pentru noul an? Intrebarea vine vizavi de discutia noastra de azi unde v-om vorbi asa cate umpic despre planurile mele pe anul acesta.

          Eu una sincer cred ca este bine sa ne intiparim asa niste rezolutii de bun simt, pentru a ne motiva sa evoluam de la an la an. Si cum bine a-ti vazut am inceput deja sa fac cateva schimbari vizavi la pagina mea, ce sper eu sa va placa. Si bineinteles asta nu e tot, pentru ca v-am pregatit o groaza de alte surprize.

            Asta e motoul sau regulile sa zicem de la care au plecat ideile pentru rezolutiile de anul acesta. Daca ar fi sa inglobez intr-un cuvant tot ce am in plan anul asta e sa ma depasesc pe mine cea din 2021, si sa fiu mai ambtioasa si sa evoluez in ceea ce fac in online.

             Pentru asta am zis sa facem un joculet, bazat pe poza data unde eu voi raspunde la fiecare punct si mi-ar face mare placere ca si voi sa faceti la fel. Asta fiind si motivul pentru care nu am scris direct pe poza.

              DO MORE:  activitati in aer liber, poze, 

              BECOME: mai abitioasa, mai curajoasa, mai puernica

              TRY: Mancaruri noi, filme, carti, sporturi, activitati

              EXPECT: aici nu am  chiar asa multe asteptari, poate doar sa duc la bun sfarsit planurile incepute .

              NOTICE: nu te lasa influentata de vorbele negative

               MAKE: sport

               VISIT: orase sau tari noi, muzee interesante, cladiri vechi dar frumoase

                LEARN: sa invat sa gatesc, sa creez noi lookuri, si sa fac poze mai bune

                 CREATE:  idei noi de machiaje, 

            Am si un al doi-lea joc, care e la fel doar ca arata mai dragut. In parte punctele sunt aceleas, dar m-am gandit sa o introduc fiind roz si draguta.

               Acestea au fost in mare rezolutiile mele pe anul acesta, sunt tare curioasa care sunt ale voastra. Si pentru asta am de gand sa lansez o provocare, in care as vrea ca si voi sa va complectati aceste poze

, iar la finalul anului sa vedeti cat la suta a-ti reusit sa indepliniti.


              Bun dragii mei, asta a fost articolul de azi. Noi ne revedem data viitoare. Plus cu multe alte surprize.

        Va pup si va imbratisez.😘



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blogmas-Ziua 6- Treburii iernatice

        Buna dragilor, o noua zi un nou Blogmas. Bine v-am regăsit și astăzi cu un nou articol festiv.       Cum a fost Sf Nicolaie pentru voi și ce va adus ?      Astăzi vorbim despre diverse modalități de relaxare în perioada rece în care ne aflam.         Prima mea recomandare pentru acest articol este sa faceți orice va face pe voi fericiți. Cum ar fi sa va uitați la un film sau serial în orice tematica va place alături de o paturica groasa și o ciocolata sau cafea calda, cum prefera fiecare. Poate și în compania unui prieten pufos sau al unei persoane dragi.     O alta recomandare ar fi sa petreceți timp cu familia, cu persoanele dragii și cu oricine va poate aduce o satisfacție.      Sa vizitați locuri fabuloase în aceasta perioada cum ar fi: târgurile de Crăciun, vizite la munte, la schi sau în vacanta în zone rurale din România.      Tot în aceasta perioada va recomand sa va bucurați de orice atenție veți primii din parte oamenilor din jurul vostru, orice cadou sau orice gest m

Met Gala

           Buna dragilor, pentru articolul de azi m-am gandit sa povestim si sa impartasesc si cu voi opinia mea despre cateva tinute care mi-au placut.      Astazi vorbim despre Met Gala ce a avut loc la New York, pe data de 2 mai. Tin sa mentionez ca eu nu sunt deloc avizata sau in masura sa imi dau cu parerea asupra creatiilor care au fost prezente, dar pot sa va spun  despre ce mi-a placut si ce chiar m-a impresionat. Am ales sa vorbim despre aceasta gala astazi, deoarece este unul din evenimentele mele preferate pe care il urmaresc cu mare drag. Sunt de parere ca absolut toate tinutele care sunt prezentate sunt extraordinar  de spectaculoase, fie ca imi plac mie sau nu.         Inainte de a incepe sa va arat ceea ce mi-a placut, vreau sa spun si cateva informatii interesante despre acest eveniment.      Met Gala se tine din 1995 la New York, iar aceasta gala  celebreaza moda  intr-un mod extravagant, avand ca scop nu doar defilarea celebritatilor in cele mai superbe si neobișnuite

Blogmas- Ziua 4- Machiaj de Crăciun

            Buna dragilor, astăzi vin la voi cu un machiaj de Crăciun, ceva simplu și special.        Pana începem sa povestim chiar aș vrea sa știu părerea vostru despre cele trei articole postate pana acum.  V-au plăcut? le-ați găsit interesante? Și vreau sa știu dacă ne-ați vizitat sâmbătă la târg?     Dacă răspunsul este de, detaliați ce va plăcut, ce nu, ce ar mai trebuii îmbunătățit.      Și încă un bonus pe data de 17 și 18 decembrie voi fi iar la târgul Lott de pe Calea Victoriei nr 32-34.     Bun astăzi am zis ca vin la voi cu un machiaj tare interesant și drăguț de Crăciun.       Am ales acest prim machiaj craciunistic așa simplu, pentru a va inspira și pentru al face ori cine isi dorește.  Plus am văzut machiajul pe Pinterest și m-am gândit ca e perfect ca prim machiaj. Și da or sa mai urmeze câteva pana la finalul Blogmasului.         Am început machiajul simplu, prin a îmi curata tenul foarte bine și prin al pregatii cu seruri și baza de machiaj. Prima data am făcut ochii