Treceți la conținutul principal

Thierry Mugler

 

               Buna dragii mei, astazi am sa mai vin la voi cu o serie ce am pregatit-o pentru voi in anul acesta.

     Serie ce v-a aparea o data pe luna ( e mult de citit si stuidiat la ea ca sa apara mai des), iar ea v-a aparea martea, zi in care apareau articole normale de discutii intre noi. Doar ca o data pe luna cum am zis am sa postez un astfel de articol.

      M-am tot gandit cu cine sa incep seria, dar intr-un final am ajuns la decizia sa incepe cu Thierry, fiind  si anul in care acesta se stinge din viata.

 

            Viata lui Thierry 

 

          Thierry Mugler a fost un designer Francez, ce s-a nascut la data de 21 decembrie 1948, urmand sa moara anul acesta pe 23 ianuarie. Acesta s-a nascut la Strasburg in Frata, unde a si crescut si studiat. 
         In copilaria sa a studiat dansurile clasice, fiind un pasionat de arta inca de mic copil. La minunata varsta de 20 de ani acesta isi da seama ca isi doreste sa devina designer. Urmand ca la 24 de ani sa se mute la Paris, acolo isi va incepe si munca catre fantasticul sau vis.
     

                Cum ia viata casa de moda Thierry Mugler?

      In 1963 si-a creat propriul brand, intitulat Cafe de Paris, iar in anul 1974 incepe as-i pune bazele campaniei propriei sale case de moda.
  La varsta de 26 de ani, acesta incepe sa creeze haine pentru casele de moda din Paris, Londra si Milano.
        Creatiile sale fiind foarte structurate s-au impus imediat. Impunand o eleganta sofisticata, acentuand puternic formele femeilor. ( umeri din captuseala foarte acentuati, decolteuri foarte adanci, taliile ingustate, si soldurile foarte bine evidentiate). 
        Thierry fiind de altfel foarte pasionat si de regie, avea dorinta si pasiunea de as-i organiza si coordona spectacolele si sendintele foto exact asa cum isi dorea el. Ajung sa arate a adevarate spectacole impinand moda cu arta, prin diferite elemente spectaculase. Ba chiar el era si un fotograf genial, executand singur pozele hainelor create, in zone si in conditi extreme, ba chiar periculoase. 
         Acesta aducand in atentia publicului si o variatie mai mare de modele, ce nu le vedeai la orice spectacol de moda. Iar mai ales pentru spectacolele sale au defilat si super modele vremii. Precum Linda Evanghelista, Claudia Schiffer, Bella Hadid etc
       El a fost unul dintre putinii designer ce au abordat diversitate in runway ( prezentari pe podium) abordant tot felul de teme si aducand recuzita in marime naturala cat si animale vi. 
         La inceputul carierei a creat tinutel marcante pentru: Michael Jackson, Madonna, Grace Jonas, David Bowie, Diana Ross, si bineiteles cea mai notabila fiind rochia lui Demi Moor din filmul "Indecent Proposal" lansat in 1993.
         Iar in actualitatea zilelor noastre acesta a creat tinute inspirate din creatiile sale vintage pentru celebritati unde se remarca: Lady Gaga, Cardi B, Beyonce. Iar in 2019 el a creat pentru Kim Kardasian pentru Met Gala. 
           De asemenea s-a lansat si in lumea parfumierilor, cu celebrul parmul " Angel", bucurandu-se de un mare succes. A fost lansat in anul 1992 in colaborare cu Clarins. Parfumul concurand cu Chanel No5 pentru locul intai in vanzari.
 
         In final acesta a murit pe neasteptate anul acesta la el acasa in Paris. El a fost si va ramane un geniu al modei si al artei, ramanand in istrie pentru toate creatiile si inovatiile sale. 
 





 
 
 
         Bun dragii mei, acesta a fost articolul meu la adresa designerului Thierry Mugler. Concluziile mele vizavi de el fiind doar de admiratie, dorindumi ca la un momendat in viata asta sa pot sa detin si eu macar o mica chestiune din creatiile lui. Acum ca el nu mai e, cee ce sper eu este sa se pastreze princiiple casei de moda si sa se continue cu creatii la fel de spceile. 
 



                                                   ( Poze realizate chiar de Thierry)
 
        
         Asta a fost tot dragii mei. Eu va pup si va imbratisez si ne revedem data viitoare.😘




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blogmas-Ziua 6- Treburii iernatice

        Buna dragilor, o noua zi un nou Blogmas. Bine v-am regăsit și astăzi cu un nou articol festiv.       Cum a fost Sf Nicolaie pentru voi și ce va adus ?      Astăzi vorbim despre diverse modalități de relaxare în perioada rece în care ne aflam.         Prima mea recomandare pentru acest articol este sa faceți orice va face pe voi fericiți. Cum ar fi sa va uitați la un film sau serial în orice tematica va place alături de o paturica groasa și o ciocolata sau cafea calda, cum prefera fiecare. Poate și în compania unui prieten pufos sau al unei persoane dragi.     O alta recomandare ar fi sa petreceți timp cu familia, cu persoanele dragii și cu oricine va poate aduce o satisfacție.      Sa vizitați locuri fabuloase în aceasta perioada cum ar fi: târgurile de Crăciun, vizite la munte, la schi sau în vacanta în zone rurale din România.      Tot în aceasta perioada va recomand sa va bucurați de orice atenție veți primii din parte oamenilor din jurul vostru, orice cadou sau orice gest m

Met Gala

           Buna dragilor, pentru articolul de azi m-am gandit sa povestim si sa impartasesc si cu voi opinia mea despre cateva tinute care mi-au placut.      Astazi vorbim despre Met Gala ce a avut loc la New York, pe data de 2 mai. Tin sa mentionez ca eu nu sunt deloc avizata sau in masura sa imi dau cu parerea asupra creatiilor care au fost prezente, dar pot sa va spun  despre ce mi-a placut si ce chiar m-a impresionat. Am ales sa vorbim despre aceasta gala astazi, deoarece este unul din evenimentele mele preferate pe care il urmaresc cu mare drag. Sunt de parere ca absolut toate tinutele care sunt prezentate sunt extraordinar  de spectaculoase, fie ca imi plac mie sau nu.         Inainte de a incepe sa va arat ceea ce mi-a placut, vreau sa spun si cateva informatii interesante despre acest eveniment.      Met Gala se tine din 1995 la New York, iar aceasta gala  celebreaza moda  intr-un mod extravagant, avand ca scop nu doar defilarea celebritatilor in cele mai superbe si neobișnuite

Blogmas- Ziua 4- Machiaj de Crăciun

            Buna dragilor, astăzi vin la voi cu un machiaj de Crăciun, ceva simplu și special.        Pana începem sa povestim chiar aș vrea sa știu părerea vostru despre cele trei articole postate pana acum.  V-au plăcut? le-ați găsit interesante? Și vreau sa știu dacă ne-ați vizitat sâmbătă la târg?     Dacă răspunsul este de, detaliați ce va plăcut, ce nu, ce ar mai trebuii îmbunătățit.      Și încă un bonus pe data de 17 și 18 decembrie voi fi iar la târgul Lott de pe Calea Victoriei nr 32-34.     Bun astăzi am zis ca vin la voi cu un machiaj tare interesant și drăguț de Crăciun.       Am ales acest prim machiaj craciunistic așa simplu, pentru a va inspira și pentru al face ori cine isi dorește.  Plus am văzut machiajul pe Pinterest și m-am gândit ca e perfect ca prim machiaj. Și da or sa mai urmeze câteva pana la finalul Blogmasului.         Am început machiajul simplu, prin a îmi curata tenul foarte bine și prin al pregatii cu seruri și baza de machiaj. Prima data am făcut ochii