Treceți la conținutul principal

Carti din anticariate

 

     Buna dragilor, dupa atata timp in care v-am tinut cu povesti mai istorice am zis sa vorbim si despre ceva mai practic ce ador sa fac foarte des. Si anum sa cumpar carti din anticariat.

    Practic acest lucru deja de doi ani, inainte cumparam carti din magazinele cu carti noi, dar eparcursul timpului mi-am dat seam a ca in anticariate chiar pot gasi mai multe lucruri interesante.

    In acest articol vom povestii despre cele mai recente carti cumparate din anticariate cat si de ce ar fi bine sa ne luam cartile de acolo si de ce mi le cumpar eu.


       Cum am ajuns sa imi cumpar carti din anticariate?

     Mai exact acum 3 ani am descoperit cateva anticariate in zona unirii ce nu m-au pasionat la vremea respectiva, desi de atunci mi-am luat primele 3 carti dintr-un astfel de magazin. O data cu debutul pandemiei am inceput sa citesc si mai mult decat o faceam si asta insemna mult mai multi bani dati pe carti. Asa ca am inceput sa ma uit pe diferite anticariate online. Unde am vazut o gramada de carti interesante ce mi-au atras atentia si de altfel multe carti rare, ce la noi nu se mai tiparesc. Si din acel moment am inceput sa imi cumpar predominatnt, dar nu exclusiv cartii din anticariate. Pe unele inca le vanez, deoarece cum am zis, nu se mai tiparsc si se gasesc foarte greu, iar pe altele le cumpar doar pentru ca sunt mult mai ieftine decat in magazinele obisnuite. Cu mult, mult mai ieftine. Preturi precum 2,3,5,10 sau 20 de lei. Bine astea sunt cazurile fericite, mai sunt si carti ceva mai scumpe, dar daca ai rabdare sa cauti sau sa astepti sa se reduca chiar au preturi geniale.

     Serii de carti ce sunt in colectia mea, gasite in anticariate si pe care inca le caut sunt: "Jurnalele Vaprilor" si "Jurnalel lui Stefan" sunt doua serii ce inca le colectionez, deoarece nu le am pe toate, dar integral sunt carti din astefl de magazine; "Casa nopii", "Academia vampirilor", "Saga amurg", "Vampirii din Morgenvile", "Supranatural", "Ingeri cazuti" si multe alte carti.


       De ce este bine sa cumparam carti din anticariate?

         Simplu.

       Deoarece, oarecum salvam planeta si reciclam in acelas timp. Daca majoritatea cartilor ar merge din mana ina mana sau le-am cumpara din astfel de locuri, nu ar mai fi nevoie sa se tipareasca atat de multe carti de acelas tip, si am salva copaci. Sau am putea salva viata unor serii cu adevarat bune ce se pierde cu timpul, din motivul evindent al stoparii de productie. Sa cumperi dintr-un anticariat e exact la fel ca si cum ai cumpara haine la mana a doua. Dar ce conteaza atata timp cat cartile sunt in stare perfecta si ne putem bucura de ele, in timp ce intr-un mod foarte mic salvam si Plantea.

  

     Ce anticariate frecventez eu?

      💚 Targul Cartii - Strada Doamnei si Bulevardul Gheorghe Sincai, dar cel mai frecventat de mine fiind cel de pe Strada Doamnei ( Piata Unirii Bucuresti)

     💚   Anticariatul 1- Strada Academiei Bucuresti

     💚   Anticariatul Trored- Strada Doamnei Bucuresti 

    💚  Antic ExLibris- Strada Doamnei si Strada Gabroveni Bucuresti

    💚  Printre Carti- anticariat online

        Ce carti mi-am cumparat luna trecuta din anticariate:

     


        
Luna trecuta am inceput sa colectionez si seria "Amurg", deoarece am prins-o la un pret bun si am gasit-o in varianta in care o si cautam.




      Am inceput si aceasta serie sa o colectionez, desi exista doar 2 volume traduse la noi, iar al doilea se gaseste foarte greu.

 

     Cartile "Stranger Things" erau imposibil sa imi lipseasca, desi am un singur volum eu sper sa le gasesc, tot in anticaria si pe restu.


       Am inceput sa imi cumpar din anticariat si seri "Cartea pierduta a Vrajitoarei", deoarece o gasesc de 100 de ori mai ieftina si desi nu am eu primul voluma acum, o sa il caut pana il gasesc. 





    Si acum una din seriile care chiar se gasesc foarte greu. "Vampirii din Morganville". Din pacate am doar 4 volume, dar sper sa le gasesc si pe celelalte ce s-au tradus la noi, ele in total fiind 13 carti, dar nu sunt toate traduse.

      Acestea sunt cartile cumparate in luna aprile de mine. Am dat undeva la 100 de lei, mai mult sau mai putin, nu mai tin minte excat, tinand cont ca majoritatea au fost pana in 10 lei si cea mai scumpa fiind 20 de lei.

    Am ales sa imi cumpar carti rare ce nu se mai tiparesc, mai ales daca sunt chiar in limba romana, deoarece niciodata nu stii cand si unde acestea pot deveni cu adevart valoroase. Am specificat si limba romana, deoarece toate aceste carti le pot gasi la un clik distanta in englez , dar simt ca au o valoare mult mai mare asa.

    Bun dragilor, acesta a fost articolul meu de azi. Sper ca va placut si ca v-am motivat sa faceti si voi cumparaturi inteligente, salvant atat bani cat si natura. Noi ne vedem data viitoare, Va pup si va imbratisez.😘




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blogmas-Ziua 6- Treburii iernatice

        Buna dragilor, o noua zi un nou Blogmas. Bine v-am regăsit și astăzi cu un nou articol festiv.       Cum a fost Sf Nicolaie pentru voi și ce va adus ?      Astăzi vorbim despre diverse modalități de relaxare în perioada rece în care ne aflam.         Prima mea recomandare pentru acest articol este sa faceți orice va face pe voi fericiți. Cum ar fi sa va uitați la un film sau serial în orice tematica va place alături de o paturica groasa și o ciocolata sau cafea calda, cum prefera fiecare. Poate și în compania unui prieten pufos sau al unei persoane dragi.     O alta recomandare ar fi sa petreceți timp cu familia, cu persoanele dragii și cu oricine va poate aduce o satisfacție.      Sa vizitați locuri fabuloase în aceasta perioada cum ar fi: târgurile de Crăciun, vizite la munte, la schi sau în vacanta în zone rurale din România.      Tot în aceasta perioada va recomand sa va bucurați de orice atenție veți primii din parte oamenilor din jurul vostru, orice cadou sau orice gest m

Met Gala

           Buna dragilor, pentru articolul de azi m-am gandit sa povestim si sa impartasesc si cu voi opinia mea despre cateva tinute care mi-au placut.      Astazi vorbim despre Met Gala ce a avut loc la New York, pe data de 2 mai. Tin sa mentionez ca eu nu sunt deloc avizata sau in masura sa imi dau cu parerea asupra creatiilor care au fost prezente, dar pot sa va spun  despre ce mi-a placut si ce chiar m-a impresionat. Am ales sa vorbim despre aceasta gala astazi, deoarece este unul din evenimentele mele preferate pe care il urmaresc cu mare drag. Sunt de parere ca absolut toate tinutele care sunt prezentate sunt extraordinar  de spectaculoase, fie ca imi plac mie sau nu.         Inainte de a incepe sa va arat ceea ce mi-a placut, vreau sa spun si cateva informatii interesante despre acest eveniment.      Met Gala se tine din 1995 la New York, iar aceasta gala  celebreaza moda  intr-un mod extravagant, avand ca scop nu doar defilarea celebritatilor in cele mai superbe si neobișnuite

Blogmas- Ziua 4- Machiaj de Crăciun

            Buna dragilor, astăzi vin la voi cu un machiaj de Crăciun, ceva simplu și special.        Pana începem sa povestim chiar aș vrea sa știu părerea vostru despre cele trei articole postate pana acum.  V-au plăcut? le-ați găsit interesante? Și vreau sa știu dacă ne-ați vizitat sâmbătă la târg?     Dacă răspunsul este de, detaliați ce va plăcut, ce nu, ce ar mai trebuii îmbunătățit.      Și încă un bonus pe data de 17 și 18 decembrie voi fi iar la târgul Lott de pe Calea Victoriei nr 32-34.     Bun astăzi am zis ca vin la voi cu un machiaj tare interesant și drăguț de Crăciun.       Am ales acest prim machiaj craciunistic așa simplu, pentru a va inspira și pentru al face ori cine isi dorește.  Plus am văzut machiajul pe Pinterest și m-am gândit ca e perfect ca prim machiaj. Și da or sa mai urmeze câteva pana la finalul Blogmasului.         Am început machiajul simplu, prin a îmi curata tenul foarte bine și prin al pregatii cu seruri și baza de machiaj. Prima data am făcut ochii