Treceți la conținutul principal

Blogmas- Ziua 1- 1 Decembrie, Începutul


            Buna dragilor, a sosit din nou acea perioada a anului în care voi face din nou Blogmas. Probabil cei  care ati fost și anul trecut deja știți cum funcționează lucrurile. 

       Voi posta cate un articol cu tematica de sărbători, timp de 25 de zile, probabil cunosteti deja acest concept datorită Vlogmasurilor create de fetele din YouTube, cam același principiu este și aici, doar ca în scris.

     Sper sa rameneti alături de mine pe parcursul celor 25 de zile pline de bucurie și fericire. 

    Voi începe acest articol prin a ura un mare la multi ani tuturor romanilor și va urez o iarna plina de caldura și bucurie alături de cei dragi.

          În aceasta prima zi nu vom face nimic special, vreau doar sa va introduc în magia sarbatoriceasca cu noile mele colecții lansate pe Instagramul meu: Noile articol

     Încep astfel deoarece am lansat o noua colecție în urma cu trei zile și vreau sa va familiarizez cu ce puteți găsii în aceasta perioada la mine pe cont.

     Pentru început trebuie sa va arat colecția limitată ce consta în articole pentru decorat din lemn și pictate manual de către mine, pe scurt globuletele ce le veți vedea au o nota foarte personală și simbolica. Urma ca în aceasta colecție specială sa apăra și casete de bijuterii cu tematica de Crăciun și Mystery Box-uri, mici, medi și mari. Detalii legate despre prețuri le găsiți pe pagina de Instagram: Daria.elenashop

    Iar acestea vor fi disponibile pentru a fi cumparate sambata 3 Decembrie la târgul Lott de pe Calea Victoriei 32-34, de la ora 11:00 la 19:00 mă puteți găsi acolo, iar pentru cei din afara Bucureștiului accept și comenzile online. Îmi lăsați un mesaj în privat pe unul din conturile de Instagram : Daria.elenashop

Daria.ella_

Și discutam mai multe acolo.







Și bineînțeles, ca nu am făcut doar astfel de articole, mai ales ca magazinul meu e bazat pe bijuterii, ci vin și cu o colecție foarte interesanta de bijuterii, din oțel inoxidabil, plastic și brățări din mărgele. Toate sunt asamblate manual, cu plăcere și cu delicatețe. Acestea vor deveni valabile de pe data de 4 pentru comenzi online, iar de pe data de 29 noiembrie se lansează colecția ce pentru început v-a putea fi achiziționată tot în cadrul târgului LOTT.



              Pentru mult mai multe poze cu bijuteriile vizitați conturile de Instagram menționate mai sus. Sper ca toate domnișoarele ce mă urmăresc sau doamnele sa poarte anul acesta de Crăciun ceva din colecția mea.

        Bun, acesta a fost primul articol din aceasta serie, noi ne revedem mâine. Sper ca v-am stârnit deja interesul pentru a rămâne alături de mine pana pe 25.
    Eu va pup, va îmbrățișezi călduros și ne auzim mâine.😘
   























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Blogmas-Ziua 6- Treburii iernatice

        Buna dragilor, o noua zi un nou Blogmas. Bine v-am regăsit și astăzi cu un nou articol festiv.       Cum a fost Sf Nicolaie pentru voi și ce va adus ?      Astăzi vorbim despre diverse modalități de relaxare în perioada rece în care ne aflam.         Prima mea recomandare pentru acest articol este sa faceți orice va face pe voi fericiți. Cum ar fi sa va uitați la un film sau serial în orice tematica va place alături de o paturica groasa și o ciocolata sau cafea calda, cum prefera fiecare. Poate și în compania unui prieten pufos sau al unei persoane dragi.     O alta recomandare ar fi sa petreceți timp cu familia, cu persoanele dragii și cu oricine va poate aduce o satisfacție.      Sa vizitați locuri fabuloase în aceasta perioada cum ar fi: târgurile de Crăciun, vizite la munte, la schi sau în vacanta în zone rurale din România.      Tot în aceasta perioada va recomand sa va bucurați de orice atenție veți primii din parte oamenilor din jurul vostru, orice cadou sau orice gest m

Met Gala

           Buna dragilor, pentru articolul de azi m-am gandit sa povestim si sa impartasesc si cu voi opinia mea despre cateva tinute care mi-au placut.      Astazi vorbim despre Met Gala ce a avut loc la New York, pe data de 2 mai. Tin sa mentionez ca eu nu sunt deloc avizata sau in masura sa imi dau cu parerea asupra creatiilor care au fost prezente, dar pot sa va spun  despre ce mi-a placut si ce chiar m-a impresionat. Am ales sa vorbim despre aceasta gala astazi, deoarece este unul din evenimentele mele preferate pe care il urmaresc cu mare drag. Sunt de parere ca absolut toate tinutele care sunt prezentate sunt extraordinar  de spectaculoase, fie ca imi plac mie sau nu.         Inainte de a incepe sa va arat ceea ce mi-a placut, vreau sa spun si cateva informatii interesante despre acest eveniment.      Met Gala se tine din 1995 la New York, iar aceasta gala  celebreaza moda  intr-un mod extravagant, avand ca scop nu doar defilarea celebritatilor in cele mai superbe si neobișnuite

Blogmas- Ziua 4- Machiaj de Crăciun

            Buna dragilor, astăzi vin la voi cu un machiaj de Crăciun, ceva simplu și special.        Pana începem sa povestim chiar aș vrea sa știu părerea vostru despre cele trei articole postate pana acum.  V-au plăcut? le-ați găsit interesante? Și vreau sa știu dacă ne-ați vizitat sâmbătă la târg?     Dacă răspunsul este de, detaliați ce va plăcut, ce nu, ce ar mai trebuii îmbunătățit.      Și încă un bonus pe data de 17 și 18 decembrie voi fi iar la târgul Lott de pe Calea Victoriei nr 32-34.     Bun astăzi am zis ca vin la voi cu un machiaj tare interesant și drăguț de Crăciun.       Am ales acest prim machiaj craciunistic așa simplu, pentru a va inspira și pentru al face ori cine isi dorește.  Plus am văzut machiajul pe Pinterest și m-am gândit ca e perfect ca prim machiaj. Și da or sa mai urmeze câteva pana la finalul Blogmasului.         Am început machiajul simplu, prin a îmi curata tenul foarte bine și prin al pregatii cu seruri și baza de machiaj. Prima data am făcut ochii